SilverShamrock

Alla inlägg under februari 2011

Av silvershamrock - 14 februari 2011 22:24

Nyss kommit hem från en jätte LYCKAD dressyr lektion!:D

Det gick JÄTTE bra han lyssnade, sprang inte iväg eller tog upp huvudet!:'D

Det gick verkligen jätte bra! Det är jätte svårt att förklara hur bra det gick och hur glad jag är men det gick jätte bra, och det som är så roligt är att när man själv känner att det går jätte bra och så får man jätte bra "kommentarer" från tränaren också!:) Hon sa att hon aldrig har sett han gått så fint förut och jag är jätte duktig, hon tycker att det inte skulle vara något problem för mig att åka ut och tävla!:D 

Jag är så GLAD!:D Det som var att det gick så bra var ju också vara att han fick komma ut i skogen med Jenny i lördags och igår så hopptävlade han så han fick variera!:) Så jag tänker variera mera med Champis så det blir roligare för honom! Jag kanske ska börja hoppa en gång i veckan nu för det går så jätte bra !:D

Det går verkligen bra för mig inom ridningen och jag känner själv att det går jätte bra!:D

Av silvershamrock - 13 februari 2011 16:18

   Har vart dålig på att uppdatera jag vet...


Idag har jag hopptävlat på min lilla älskling!:) Det gick jätte bra vi hoppade 60cm och kom felfria:D, längtar tills i vår/sommar så jag kan börja träna för Uffe:)

Nästa klubbtävling blir kanske 70 vi får se om jag hinner träna något innan men om inte hoppar jag 60:)



Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards