SilverShamrock

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

GLAD!:'D

Av silvershamrock - 14 februari 2011 22:24

Nyss kommit hem från en jätte LYCKAD dressyr lektion!:D

Det gick JÄTTE bra han lyssnade, sprang inte iväg eller tog upp huvudet!:'D

Det gick verkligen jätte bra! Det är jätte svårt att förklara hur bra det gick och hur glad jag är men det gick jätte bra, och det som är så roligt är att när man själv känner att det går jätte bra och så får man jätte bra "kommentarer" från tränaren också!:) Hon sa att hon aldrig har sett han gått så fint förut och jag är jätte duktig, hon tycker att det inte skulle vara något problem för mig att åka ut och tävla!:D 

Jag är så GLAD!:D Det som var att det gick så bra var ju också vara att han fick komma ut i skogen med Jenny i lördags och igår så hopptävlade han så han fick variera!:) Så jag tänker variera mera med Champis så det blir roligare för honom! Jag kanske ska börja hoppa en gång i veckan nu för det går så jätte bra !:D

Det går verkligen bra för mig inom ridningen och jag känner själv att det går jätte bra!:D

 
 
lovise

lovise

15 februari 2011 10:46

:D :D
Tävla tävla!! =)
Varför måste du bo så långt bort! Jag vill se ju! :P

http://www.lovisec.wordpress.com

silvershamrock

15 februari 2011 19:24

:D
Jag vet inte synd!:( Jag ska försöka få någon att filma!:)

 
Ingen bild

Katrinne

15 februari 2011 11:14

Vad roligt! Du har verkligen utvecklats! Ja, det är bra med variation men det är svårt den här årstiden känner jag. Bra med hoppning en gång i veckan, även för dressyrhästar. Längtar till man kan rida ut ordentligt i skogen och man kan klättra och rida dressyr ute istället för runt runt på banan. :)

silvershamrock

15 februari 2011 19:25

Ja tack!:)Jaa precis, jag längtar verkligen till sommaren!:)

 
Lovise

Lovise

1 april 2011 15:47

Hallååå! Vad händer! :)

http://www.lovisec.wordpress.com

silvershamrock

17 april 2011 11:57

Ojoj får se om jag uppdaterar mera jag har liksom inte orken för det men ska försöka komma igång!:)

 
Ida

Ida

17 april 2011 15:54

Ja, då fyllde jag 18 :)

Grattis i efterskott då!

http://idahjelm.se

silvershamrock

18 april 2011 11:12

Jaha kul,grattis i efterskott!:)

 
Caroline

Caroline

17 juni 2011 22:07

SV de går inte att få tag på längre vad jag vet tyvärr

http://internationalshowjumping.se

silvershamrock

18 juni 2011 12:09

Okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av silvershamrock - 13 augusti 2011 19:53

http://reachingforthestars.devote.se/ 

Av silvershamrock - 9 augusti 2011 12:27

Hejhej i lördags och söndags var det träningshelg för ponny dressyrlaget så då har jag tränat för Annmarie, det gick inte alls bra enligt mig han lyssnade inte på mig och gick inte i form och jag red inte heller så fint! Jag vet att han kan gå mycket...

Av silvershamrock - 2 augusti 2011 21:53


Hejhej sitter hemma och kollar på hjälmar och lyssnar på Justin bieber!:D<3Eftersom jag ska vara med i dressyrlaget så sitter jag och kollar på lite "dressyrhjälmar" för att mina hjälmar är "hopphjälmar" och jag tänker inte komma med en sån hjälm ...

Av silvershamrock - 1 augusti 2011 21:28


Idag så red jag ju ut med Josefin i skogen och det gick jätte bra fast han var pigg:) Jag kom till stallet lite tidigare än Josefin så jag gick in i hagen och kelade lite med Champis det var så många flugor i hagen så jag stängde alla TRE "trådarna" ...

Av silvershamrock - 1 augusti 2011 12:18

Hejhej jag har inte bloggat på 2 dagar för att jag och Tilda (engbergtilda.blogg.se) har sovt dom dagarna, Tilda skulle gästblogga men det glömde vi bort så det får hon göra en annan dag;)Igår red jag på banan i Sundet med Tilda hon tränade på dressy...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards