SilverShamrock

Alla inlägg under juli 2011

Av silvershamrock - 29 juli 2011 23:09

Dagens ridpass blev samma slinga som igår alltså klättring i skogen men idag la jag till lite mera trav och lite galopp:) Åhh det var så längesen jag galopperade på honom och det var så skönt för den är så lugn och inte stutsig!;)
Idag så satsade vi på en ljusblå svart outfit glömde ta kort men aja, här får ni iallafall en bild på min lilla gulliga hamster Cocos som fyller 2 år idag:)  
Nu ska jag fixa till mig innan jag kryper ner i min mysiga lilla sköna säng, bloggar mer imorgon!:)

Av silvershamrock - 28 juli 2011 17:15

Hahah första och längsta blogginlägget på lääänge;)


Champis har gått på bete i 2 veckor och åkte hem i Måndags från betet för hans hag kompis Bosse skulle åka hem, men han har inte riktigt åkt hem till vårt stall utan han fick följa med Bosse till deras lösdrifts stall för att dom gick så bra ihop!:) Så nu står Champis i ett stall ca 5 min skritt väg från stallet så det är jätte nära!:) Champis och Bosse är jätte bra kompisar dom klickar verkligen!:)

Dom senaste två dagarna red jag med Josefin och Bosse i skogen vi har klättrat båda dom dagarna, det blev bara skritt första dagen och andra tog vi lite trav:)
Idag har jag ridit i skogen själv men i början av ridpasset så red jag med Josefin för att hon skulle bada och då rider man via skogen:) När vi skulle gå skilda vägar så ville inte riktigt Champis och Bosse det, Bosse började lätta och dra till Champis när Josefin svängde mot en annan stig men till sist så gick han med på det;) Men idag så det blev mycket klättring eftersom jag håller på att sätta igång honom, det blev mest skritt men trav tog vi också:) 
Här kommer en bild på min och Champis outfit för dagen, vi satsade på en grå svart vit outfit idag!;)

   Lilla jag:)   Glada Champis efter ridpasset!;)  Champis:)

Av silvershamrock - 2 juli 2011 10:14

       Första lokala dressyr:)                    

 
Av silvershamrock - 2 juli 2011 09:31


Jag och älsklings pollen på hoppträning:)

Av silvershamrock - 2 juli 2011 09:22



Här är en bild på min älskade Lamicellhjälm som jag köpte för någon vecka sen:)  


Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards