SilverShamrock

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av silvershamrock - 31 oktober 2010 21:25

Ojoj har inte vart inne på länge men har inte haft "bloggkänslan" just då men nu ska jag skriva om några dagar :)


Ifredags så hann jag inte till stallet så då fick min kära kompis Tilda ta hand om Champis banan var fö hal så han fick vila :)


I lördags var Hanna min syster i stallet och hon hann inte rida så han fick vila då också 


Idag var jag i stallet och tog med hans gamla träns till stallet och Mindys (Min gamla foderhäst) pullarträns dom var ju ganska stela så jag smörjde dom:) Efter det så mockade jag och fixade jag i stallet sen så tog jag in Champis och borstade osv :) Jag provade pullartränset och det passade, det sak jag ha nr jag rider ut i skogen och ibland när jag hoppar för han är så stark! :) Jag red ut en kort sväng i skogen och pullartränset funkade bra men vi får se hur det blir när man rider ut i grupp :)

Igår anmälde jag mig till en klubbtävling hoppning den är på lördag hoppas det går bra han har ju vilat så mycket, jag anmälde mig till 50cm för det var det högsta i clearround:) Och jag börjar tävla lite lägre klasser tills jag blir mer säker! :)<3 Nu ska jag fortsätta städa för mormor och morfar är här och vi har en städtävling på gång! :)<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards