SilverShamrock

Alla inlägg den 18 november 2010

Av silvershamrock - 18 november 2010 21:05

Jag vet jag e sämst på att upptadera bloggen men men...


I tisdags så red jag barabacka på banan med Tilda ca vid klockan sex det var kolsvart.

Champis hade inte blivit riden ordentligt på 3-4 dar nu pågrund av att det inte går att rida någonstans :( Iallafall när jag galopperade igår gick det bra eller i allafall ett tag för typ efter sju galopp språng så drog han i väg och började bocka och jag var nära på att flyga av men som tur fick jag stop på honom! ;) Samma sak hände typ innan det jag red längst uppe på banan och han blev rädd för pappa som kom med bilen brevid banan å han galopperade i väg bushäst :D<3 Aja så går det när man har pigga hästar imorgon ska jag till stallet på skoltid för vi hade en val dag i skolan :)Och på lördeg och söndag kommer mina älsklingar Mikkis och Kajsa! :D<3 Dom ska få rida Champis för andra gången och såklart kommer bilder! :)<3 Skriver mer imorgon om jag kommer ihåg och orkar! ;)

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards