SilverShamrock

Alla inlägg den 1 december 2010

Av silvershamrock - 1 december 2010 20:07

Har inte varit inne på länge men nu ska jag skriva lite :)


Igår så blev det ingen riktig ridlektion för privat hästar skulle inte komma dit så flera inte blev smittade :)Ridskole hästarna skulle ridas i gång så jag fick lov att ta ridskole häst och jag fick Roy och jag red barbacka :) Hästarna hade vilat i ca 2 veckor så han var ju pigg! ;) Och han e ju vanligtvis pigg så det gick lite snabbt ;) 


Idag red jag Champis och han går JÄTTE fint! Han går på tygeln hela tiden och han har fått så fina hals muskler! :D<3 Men han var lite "bråkig" ville inte stå still i halten och han ville inte stå fint heller om han väl stod still. Får de om det går bättre i morn :) Men allt kan ju inte vara bäst :) Det är bara att öva sig fram!:) Imorgon skulle vi ha morgon men vi slapp den :D , annars skulle jag gå upp jätte tidigt och det klarar jag inte av så Sara kunde ta den :) Nu ska jag kolla runt lite på häst saker KANSKE kommer det Hiss eller Diss ;) Vi får se och lite senare ska jag se på mitt älsklings pogram Greys Anatomy :D <3

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards