SilverShamrock

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av silvershamrock - 2 augusti 2011 21:53

Hejhej sitter hemma och kollar på hjälmar och lyssnar på Justin bieber!:D<3
Eftersom jag ska vara med i dressyrlaget så sitter jag och kollar på lite "dressyrhjälmar" för att mina hjälmar är "hopphjälmar" och jag tänker inte komma med en sån hjälm till tävlingarna!:) Så jag har kollat på lite billiga och stilrena dressyrhjälmar, jag har hittat en CO/JW kopia från www.horze.se som jag tyckte är snygg och funderar på att köpa den. Vad tycker ni?:)  
Idag har jag ridit dressyr på banan det gick jätte bra inga bockningar eller så;) Imorgon flyttar Champis tillbaka till Sundet och i helgen så är det dressyrlag träning det ska bli jätte kul!:) Nu ska jag fortsätta och göra det jag gjorde och ni får fortsätta göra det ni gjorde, tack för du tog din tid till att läsa min blogg!:)
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards