SilverShamrock

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

ÄLSKAR!

Av silvershamrock - 19 november 2010 19:20

Jag älskar min häst! Idag så åkte jag till stallet vid tolv för vi hade val dag och jag tog egen häst :) Efter jag hade mockat osv så tog jag in Champis och han hade fullt med bajs i svansen och på bak benen. Fy vad äckligt!..

Jag duschade benen och svansen med schampoo och den blev vit ;O

Senare red jag och jag älskar min häst! Han gick i form hela tiden,var jätte lydig och underbar på övergångarna! Jag älskar min häst! Det kändes som vi kunde tävla dressyr SM eller högre klasser han gick skitfint! Tack så mycket Lovise för vi fick köpa honom det är den bästa hästen jag har haft jag älskar honom!Han var så himla duktig!<3

 
 
Katrinne

Katrinne

19 november 2010 22:02

Åh, jag känner igen känslan! Ibland går det så himla bra när man rider att man skulle kunna rid ahur länge som helst. Man önskar att det satt domare runt ridbanan och att det var dressyrtävling! Och man älskar ju sin häst mest av allt i hela världen. Både när det går bra och dåligt.

http://www.ryttarliv.com

silvershamrock

19 november 2010 22:33

Jag älskar den känslan! :)

 
Lovise

Lovise

20 november 2010 17:33

Vad snäll du är! :D Är bara glad över att han hamnade hos er, kunde inte blivit bättre =) Sikta på SM!

http://www.lovisec.zoomin.se

silvershamrock

21 november 2010 17:46

Tack! :') Jag ska försöka! :)

 
Katrinne

Katrinne

20 november 2010 21:59

Har Bloppis hos mig. NÅgot du vill köpa?! :)

http://www.ryttarliv.com

silvershamrock

21 november 2010 18:06

Kul får se om det finns nått! :)

 
Katrinne

Katrinne

20 november 2010 22:42

Har en ny bloggtävling nu!

http://ryttare.blogspot.com/2010/11/bloggtavling_20.html

http://www.ryttarliv.com

silvershamrock

21 november 2010 17:46

Bra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av silvershamrock - 13 augusti 2011 19:53

http://reachingforthestars.devote.se/ 

Av silvershamrock - 9 augusti 2011 12:27

Hejhej i lördags och söndags var det träningshelg för ponny dressyrlaget så då har jag tränat för Annmarie, det gick inte alls bra enligt mig han lyssnade inte på mig och gick inte i form och jag red inte heller så fint! Jag vet att han kan gå mycket...

Av silvershamrock - 2 augusti 2011 21:53


Hejhej sitter hemma och kollar på hjälmar och lyssnar på Justin bieber!:D<3Eftersom jag ska vara med i dressyrlaget så sitter jag och kollar på lite "dressyrhjälmar" för att mina hjälmar är "hopphjälmar" och jag tänker inte komma med en sån hjälm ...

Av silvershamrock - 1 augusti 2011 21:28


Idag så red jag ju ut med Josefin i skogen och det gick jätte bra fast han var pigg:) Jag kom till stallet lite tidigare än Josefin så jag gick in i hagen och kelade lite med Champis det var så många flugor i hagen så jag stängde alla TRE "trådarna" ...

Av silvershamrock - 1 augusti 2011 12:18

Hejhej jag har inte bloggat på 2 dagar för att jag och Tilda (engbergtilda.blogg.se) har sovt dom dagarna, Tilda skulle gästblogga men det glömde vi bort så det får hon göra en annan dag;)Igår red jag på banan i Sundet med Tilda hon tränade på dressy...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och min häst Silver Shamrock. Ni fårläsa om hur vi utvecklas i både hoppningen och dressyren, när vi åker ut och tävlar och tränar!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards